Elektroniczne formularze usprawnią obsługę klientów
O przypadkach braku pojemników czy nieterminowego ich odbioru można informować ZM GOAP osobiście w Biurze Obsługi Klienta, delegaturach gminnych lub telefonicznie nr 61 624 22 22, jednak najsprawniej można tego dokonać korzystając z elektronicznych formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie internetowej www.goap.org.pl
O przypadkach braku pojemników czy nieterminowego ich odbioru można informować ZM GOAP osobiście w Biurze Obsługi Klienta, delegaturach gminnych lub telefonicznie nr 61 624 22 22, jednak najsprawniej można tego dokonać korzystając z elektronicznych formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie internetowej www.goap.org.pl
Zachęcamy mieszkańców do korzystania z formularzy, a także z innych nowoczesnych form kontaktów ze Związkiem. Do osób, które wyrażą zgodę wysyłamy newsletter oraz SMS-y z aktualnymi wiadomościami.
Wprowadzanie nowego systemu gospodarowania odpadami, nawet w okresie przejściowym, jest skomplikowaną operacją obejmującą kilkaset tysięcy nieruchomości na rozległym obszarze Związku. Zaangażowanych w nią jest kilkadziesiąt firm odbierających i przetwarzających odpady. Nieuniknione zatem jest wystąpienie pewnych utrudnień. ZM GOAP wraz z firmami odbierającymi odpady starają się by nieprawidłowości było jak najmniej oraz by szybko je eliminować. Jednak uwag, opinii i pytań związanych z funkcjonowaniem systemu napływa wciąż wiele. Tylko w lipcu i sierpniu otrzymaliśmy 22 tys. maili.
Sygnałów o nieprawidłowościach związanych z odbiorem odpadów w lipcu, pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu, zanotowano 5108, w tym:
- „białe plamy”, czyli brak pojemników – 1467
- reklamacje usług – 3227
- zmiana usługi – 424
W sierpniu liczba sygnałów zmalała do 4.666, znacznie mniej było reklamacji, przybyło jednak wniosków o zmianę zakresu usługi:
- „białe plamy”, czyli brak pojemników – 1559
- reklamacje – 1910
- zmiana usługi - 1197
W stosunku do ogólnej liczy obsługiwanych mieszkańców – 744 tys. osób oraz 83 tys. złożonych deklaracji, odsetek nieprawidłowości jest niewielki. Jednak każdy taki przypadek oznacza uciążliwości dla mieszkańców. ZM GOAP dokłada więc starań by wyeliminować wszelkie nieprawidłowości i na firmy, które niewłaściwie wywiązywały się z umów nałożył kary. Ich łączna kwota wyniosła w lipcu 297.340 zł.
Przypominamy, że 15 sierpnia br. upłynął termin wniesienia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lipiec i sierpień. Związek rozesłał do blisko 80 tys. podmiotów, które złożyły deklaracje pisma z numerami subkonta, na które powinny dokonać wpłat. Jednak z przyczyn technicznych do niektórych osób dotarły one z opóźnieniem. Dla usprawnienia obsługi zdecydowano więc o wydłużeniu terminu płatności – uiszczenie po terminie nie będzie się wiązać z żadnymi konsekwencjami. Związek uruchomił także specjalne wspólne konto – jego numer jest na stronie internetowej www.goap.org.pl – na które mogą dokonywać wpłat osoby, do których nie dotarło pismo z numerem subkonta.
Więcej aktualnych informacji znajdziecie Państwo na stronie
http://www.goap.org.pl/wiadomosci/dla-mediow/
Walerian Ignasiak
Rzecznik Prasowy
tel. 506 285 809, 501 354 108
Komunikaty
Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drod…
Nabór do Szkoły Podstawowej nr 2
Informacja o wywieszonym wykazie
OSTRZEŻENIE - strzelania i ćwiczenia na terenie poligonu Biedrusko!
Poznański Lider Przedsiębiorczości
OSTRZEŻENIE - dodatkowe strzelania na terenie poligonu Biedrusko!
Wykaz nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargo…
Ogłoszenie o trzecim przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomośc…